fbpx

Błyskawiczny kontakt z potencjalnymi pacjentami za pomocą aplikacji mobilnej helo, wstępna ocena warunków i zdalny monitoring leczenia.

Pacjenci chcą być bardziej świadomi i zaangażowani w proces leczenia, bardziej samodzielnie formułować potrzeby i uczestniczyć w ocenie możliwości działania.
helo realizuje te potrzeby. Dostarcza informacje o pacjencie od niego samego do oceny lekarza, umożliwia przedstawienie oferty i rozpoczęcie leczenia objętego zdalnym nadzorem lekarza.
Doskonałe narzędzie na cyfrowe czasy.

Dlaczego warto wypróbować helo?

Wybierasz pacjentów na podstawie zgłoszenia

Zanim jeszcze potencjalny pacjent zgłosi się do gabinetu otrzymasz wstępne informacje, co do rodzaju wady, oczekiwań pacjenta oraz preferowanych przez niego sposobów leczenia.
Możesz dyskretnie rozważyć propozycje leczenia i dopasować ją do opisanych warunków.
Decyzja o przedstawieniu oferty należy do Ciebie.

Kontaktujesz się z pacjentem za pomocą helo

Aplikacja helo zapewnia stały i bezpośredni kontakt między pacjentem i lekarzem. W zależności od konfiguracji i Twojej decyzji pacjent będzie otrzymywał przygotowane indywidualnie dla niego
informacje, zalecenia, ankiety oraz będzie przesyłał we wskazanym czasie zdjęcia obrazujące postęp leczenia.
W nagłej sytuacji dostępny jest czat on-line.

Lepsza kontrola nad leczeniem

Możesz zobaczyć zdjęcia zębów pacjenta, kiedy tego potrzebujesz. Dzięki temu masz pełny obraz sytuacji i na tej podstawie możesz podejmować działania, również zaradcze jeśli takie byłyby wymagane.

Ustawienie Twoich preferencji w pracy HELO odciąży gabinet i poprawi jego działanie.

Wyróżniasz się na tle konkurencji

Dzięki systemowi zdalnego monitorowania, oferujesz pacjentom znacznie więcej niż inne gabinety w Twojej okolicy. Nie tylko zwiększasz atrakcyjność praktyki, poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii, ale Twoi pacjenci czują się lepiej zaopiekowani dzięki naszej technologii.

Usprawnienie pracy gabinetu

Bieżący podgląd postępów leczenia pozwala lepiej decydować o wizytach kontrolnych i ich częstotliwości. Dzięki większej ilości danych na temat pacjenta proces ten może być wspomagany informatycznie. Co więcej, ogranicza się liczba zapytań telefonicznych, bo część odpowiedzi na pytania pacjentów znajduje się w aplikacji.

Mniejsze obciążenie fotela i wyższe przychody

Dane od pacjentów na temat postępów leczenia pozwolą Ci precyzyjnie zaplanować harmonogram wizyt i oszacować ich czas trwania. To sprawi, że obecni pacjenci nie będą musieli pojawiać się w gabinecie tak często, zwiększając przepustowość.

Jak działa system?

Lepsza opieka nad pacjentem w kilku krokach

Perspektywa gabinetu

Jak możesz wykorzystywać helo w gabinecie? Leczenie przebiega w kilku prostych krokach.

  • Rejestrujesz się w systemie helo jako użytkownik.
  • Twoja praktyka pojawia się na mapce helo oraz wyszukiwarce w aplikacji mobilnej.
  • Otrzymujesz konto na platformie orthocase.online gdzie spływają ankiety od potencjalnych pacjentów.
  • Dokonujesz oceny otrzymywanych anonimowo materiałów i podejmujesz decyzje o przedstawieniu oferty na leczenie.
  • Po otrzymaniu danych kontaktowych pacjenta samodzielnie uzgadniasz detale leczenia.
  • Będąc użytkownikiem systemu do zarządzania praktyką Ortonet używasz aplikacji helo po jej sparowaniu z kontem pacjenta do prowadzenia zdalnego nadzoru nad leczeniem.
  • System Ortonet + helo oferuje gotowe i edytowalne pakiety automatycznej komunikacji z pacjentem w celu informowania pacjenta oraz pozyskiwania od niego bieżących danych (zdjęcia, opisy, odpowiedzi na pytania.
  • Lepsza kontrola nad przebiegiem leczenia prowadzi do oszczędności na niekoniecznych wizytach, optymalizacji pracy gabinetu i wymiernych korzyści.
  • Helo usprawnia komunikację personelu wewnątrz praktyki poprzez funkcję czatu.

Perspektywa pacjenta

Jak działa system z perspektywy pacjenta?

  • Pacjent bezpłatnie pobiera aplikację i wyszukuje gabinet w preferowanej okolicy.
  • Do wybranego gabinetu pacjent wysyła anonimowa ankietę z opisem swojego stanu i potrzeb wraz ze zdjęciami wykonanymi przy pomocy helo.
  • Lekarz wstępnie ocenia otrzymane dane i formułuje ogólną ofertę na leczenie.
  • Po otrzymaniu oferty pacjent przesyła swoje dane kontaktowe i jest zapraszany na pierwszą wizytę.
  • Gabinet dysponujący systemem Ortonet paruje aplikację helo z kontem pacjent za pomocą indywidualnego kodu QR.
  • Pacjent używa aplikacji helo, otrzymuje w niej Twoje polecenia, wysyła zdjęcia dokumentujące postęp leczenia.
  • Twoi pacjenci mogą korzystać z wbudowanego systemu odpowiedzi na najczęstsze pytania na czacie lub z obszernej bazy wiedzy.
    Masz pełną kontrolę nad tymi treściami.
  • Pacjent ma możliwość zadania indywidualnego pytania na czacie, odpowiedzi udzielasz zgodnie z określonymi przez siebie zasadami (np. wyłącznie w godzinach pracy gabinetu).

Poznaj Ortonet

ORTONET to wielojęzyczny program do zarządzania praktyką stomatologiczną i gabinetem ortodontycznym. Pomaga w planowaniu leczenia, umożliwia komunikację z pacjentem oraz wgląd w dokumentację. W programie można również wykonać cefalometrię, cyfrowy setup oraz symulację leczenia.

Użytkownicy nieposiadający licencji na program Ortonet potrzebują licencji na program Ortonet Lite do zarządzania aplikacją helo.

Dla kogo jest helo?

Celem naszej firmy jest zapewnienie lekarzom najwyższej jakości materiałów oraz dostępu do najnowszych osiągnięć technologicznych. Już od 1993 roku działamy zgodnie z naszą misją i pomagamy w prowadzeniu bezpiecznego leczenia w XXI wieku. Wspieramy ortodontów i lekarzy leczących ortodontycznie, pomagając im zorganizować pracę we współczesnym, cyfrowym otoczeniu.

Nasze rozwiązania

Zobacz jak jeszcze możemy Cię wesprzeć

Tworzymy technologiczne rozwiązania dla profesjonalistów z branży medycznej z zakresu diagnostyki, planowania leczenia i zabiegów nawigowanych . Stworzyliśmy i dostarczyliśmy wiele certyfikowanych medycznie rozwiązań z zakresu technologii 3D stosowanych w praktykach na całym świecie w takich dziedzinach jak: ortodoncja, implantologia, chirurgia szczękowa, stomatologia. To, co kieruje naszą pracą to jakość, nowoczesność, solidność, kompletność i przewidywana dostępność tego, co robimy dla typowej praktyki stomatologicznej, bez względu na jej rozmiar.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i prowadzonej na bieżąco analizie potrzeb gabinetów, doskonale rozumiemy wymagania nowoczesnej stomatologii. Oferujemy kompletne, proste do wdrożenia w codziennej praktyce lekarskiej rozwiązania, w oparciu o które można tworzyć kompleksowe plany leczenia. Nasze rozwiązania wspierają rozwój praktyk, poprzez lepsze wykorzystanie dostępnych zasobów i organizację funkcjonowania gabinetu.

 

Oferujemy różne oprogramowania dostosowane do potrzeb naszych klientów:

  • Oprogramowanie DDP-Ortho – narzędzie do diagnostyki, planowania leczenia (VTO) dla ortodonty.

          więcej

  • Oprogramowanie DDS-Pro dedykowane implantologom i chirurgom.

          więcej

  • DTS – Digital Technician Studio. Oprogramowanie dla techników i dentystów. Tworzenie modeli wirtualnych z dowolnego źródła. Przygotowanie plików do druku 3D.

          więcej

Umów rozmowę

Wypełnij formularz a Nasz ekspert skontaktuje się z Tobą i przedstawi wszystkie szczegóły.

Kontakt

"*" oznacza pola wymagane

Nazwa*
Zgoda na kontakt w celu odpowiedzi na zapytanie.*
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

HELO-grafiki-na-www-3

Często zadawane pytania

Ile kosztuje korzystanie z aplikacji?

Pierwsze trzy miesiące są bezpłatne. W kolejnych opłaty są już wymagane, mimo to rozwiązanie jest najtańsze z istniejących  na rynku. HELO jest kompatybilne z wieloma innymi rozwiązaniami cyfrowymi. Oferując więcej niż konkurencja, możesz pozyskać wielu nowych pacjentów.

Cena licencji HELO na zdalne monitorowanie postępu leczenia pacjenta (bez limitu pacjentów) wynosi 500 EUR netto/rok dla użytkowników licencji programu do zarządzania praktyką ORTONET.

Pozostali użytkownicy potrzebują dodatkowej licencji Ortonet Express (zarządzanie HELO i transferem plików ze skanera „InBox”) w cenie 250 EUR/netto/rok bez limitu transferu.

Zapytaj o przygotowane promocje!

Boję się, że pacjenci będą do mnie pisać w nocy.

Na czacie znajdują się zakodowane odpowiedzi, które odpowiadają na większość potencjalnych pytań od pacjentów (gotowe biblioteki oraz przygotowane indywidualnie dla potrzeb Twojego gabinetu). Pacjent poinformowany jest, że czat działa tylko w godzinach pracy gabinetu, a odpowiedź nie jest natychmiastowa, tylko udzielana w pierwszym możliwym terminie – w czasie normalnych godzin pracy gabinetu.

Nie mam czasu na oglądanie zdjęć

Dzięki zdjęciom możesz ocenić, czy dana wizyta jest konieczna, przełożyć ją na inny termin lub oszacować, ile czasu pacjent spędzi na fotelu. Właśnie dzięki temu zaoszczędzisz swój czas, a Twój pacjent będzie czuł się lepiej zaopiekowany. Wystarczy, że każdego dnia poświęcisz kilkanaście minut, by przejrzeć zdjęcia pacjentów, a może oszczędzić Ci to czas nie jednej wizyty.

Czy muszę zmieniać obecny system do zarządzania gabinetem?

Nie musisz go zmieniać. Możesz używać HELO niezależnie od obecnego systemu. Umożliwi Ci to proste oprogramowanie Ortonet Helo, które służy do zarządzania kontaktami z pacjentem z aplikacją HELO.

Czy mogę przetestować HELO, zanim zdecyduję się na zakup?

Tak, masz możliwość zamówienia DEMO i korzystania z niego przez 3 miesiące za darmo.

Czy zdjęcia pacjentów będą w dobrej jakości?

Mamy wbudowany system, ułatwiający pacjentowi robienie zdjęcia wraz z samouczkiem i podpowiedziami. Jakość zależy od pacjenta, ale nasze doświadczenia pokazują, że po wykonaniu kilku pierwszych zdjęć, pacjenci wykonują je poprawnie w dobrej jakości.

Strona dla profesjonalistów medycznych

Strona w części "dla profesjonalisty" przeznaczona jest dla profesjonalistów medycznych lub osób związanych z branżą stomatologiczną.

Klikając „Tak, potwierdzam” oświadczasz, że jesteś taką osobą.

 

Jeśli nie jesteś profesjonalistą medycznym wybierz "przekieruj do strony dla pacjenta" by zobaczyć stroną dla pacjentów.